wtorek, 30 lipca 2013

Owady Precz!

Hejka ^^

Z racji tego, że nie mam dziś kompletnie weny do pisania postanowiłam napisać posta o czymś co latem nas denerwuje.

 KOMARY! A tak dokładniej to swędzące ślady, które po sobie pozostawiają.

Jak się ich pozbyć? Czy są a to jakieś proste, domowe sposoby?

Są na to dobre sposoby, które Wam zaraz objaśnię.


Wybrałam 3 moim zdaniem najlepsze sposoby:

ASPIRYNA - Rozdrobnij Aspirynę i dodaj troche wody, tak aby powstała                             pasta. Nałóż ją na ukąszenie.



SÓL - W 250 ml wody rozpuść łyżeczkę soli. Namocz wacik w roztworze soli i            przyłóż do miejsca ukąszenia.



BANAN - Przyłóż skórkę od banana do rany. Banan spowoduje, że opuchlizna                bardzo szybko zejdzie.


Mam nadzieje, że kiedy będzie taka potrzeba to zastosujecie te metody na ukąszenia. 

A teraz narka :*

1 komentarz:

  1. Angeliko, lekarzu ty mój, muszę to wypróbować. Wszędzie jestem pokąsana ;(

    OdpowiedzUsuń