poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wypad do M1 z Sylwią, Madzią i Misią:)

Siemka :)

Wczoraj miałam napisać tego posta ale nie zdążyłam.

 Wczorajszy dzień zaliczam do udanych. Byłam z Sylwią Bartoszewską, Magdą Małek i Dominiką Miś (Misią) w M1. Było bardzo fajnie. Akurat wczoraj była tam jakaś loteria i było pełno konkursów itp. 

W "Media Markt" Sylwia nabroiła. Przyszłyśmy do działu z płytami i oglądałyśmy płyty. Sylwia miała odkręconą "Nestea" i wszystko sie wylało na te płyty. Madzia i Misia były w innym rzędzie i tego nie widziały. Ja i Sylwia poszłyśmy do Madzi i Misi i szybko uciekłyśmy z Media.

Poszłyśmy do "Practikera". Tam właziłyśmy do kabin prysznicowych, wanien, wylegiwałyśmy sie na różnych fotelach, huśtwkach itd.  gdy podeszliśmy do działu z lustrami to każda z nas zaczęła sie w nich przeglądać. 

Byłyśmy też w "Empiku". Oglądałyśmy różne książki, aż wkońcu zobaczyłyśmy jedną która nas bardzo zainteresowała. To była książka pt. "Mistrz Penisa". Wzięłam ją do ręki i przewróciłam na przypadkowej stronie. Nagle usłyszałyśmy że ktoś idzie w naszą stronę. Nawet nie odłożyłyśmy tej książki tylko szybko pobiegłyśmy do wyjścia.

Następnie poszliśmy do "Komfortu". Tam było takie coś (to była taka choćby duża butla wody i z tego leciała woda. Obok plastikowe kubki żeby sie napić) gdy to zauważyłyśmy od razu tam pobiegłyśmy żeby sie napić.
Gdy miałyśmy już wychodzić spotkałyśmy "Napój - Maskotkę". Skorzystałyśmy z okazji i zrobiłyśmy sobie zdjęcie.

Kiedy wyszłyśmy z tego obiektu Handlowego to zaczęłyśmy sie olewać wodą która miałyśmy jeszcze w kubkach (z tego wodopoju, który był w "Komforcie"). Potem poszłyśmy na Orlika i tam też sie świetnie bawiłyśmy.

A oto zdjęcia z tego wypadu:

                                                  Sylwia, Maskotka, Ja, Madzia :P

                                                   Misia, Maskotka, Ja, Madzia :>

                                                           Misia w Practikerze :D

                                         Misia myje zęby ^^

                                   Sylwia, Madzia, Ja, Misia <3

Reszte zdjęć ma Sylwia.

Dziś wychodzę z Marleną i Martyną. Będzie sesja zdjęciowa, więc wieczorem może coś dodam. Na razie to tyle. Paa :*

2 komentarze:

  1. Super zdjęcia, widzę że udany dzień wczoraj miałaś ;*
    Już nie mogę się doczekać sesji ♥

    OdpowiedzUsuń