niedziela, 28 lipca 2013

Wróciłam !

Heej :*

Właśnie dziś wróciłam z wyjazdu. Było bardzo fajnie. Byłam na weselu, na którym świetnie sie bawiłam no i oczywiście jak na weselu to i też na poprawinach, które były równie fajne. Kąpaliśmy sie też w basenie, spacerowałyśmy itd. 

Mam kilka zdjęć (wyszłam fatalnie ale to już pomińmy):

1. W Wierzbinku
                                                              Oliwia, Ja, Alicja :*
                                           
                                                                 Z Hubertem :>
2. Przed Weselem

                                               

                                                          Dmuchanie Baloników !



                                                                 Moja Fryzura :]

                                                             Fryzura Martyny :)

                                                                   Z Martyną xD

Dzbanek na poprawinach :)

                                              Z Martynką :>

3. Wesele

                                                                Z Dzbankiem :]

                                           Ciocia Dorota, Sławek, Ja i Martyna :P

4. Na Spacerku

                                                                             Ja xd

                                                          Jestę Fotografę ^^

                                                                  Z Martynką :*

                                                          Kolejne z Martynką <3

                                                      Mój krzywy ryj :/

                                                                     W Parku :D
5. Z Majką

                                                            Mój gruby brzuch ;c

                                                                       Z Majką :>

                                    Takie tam z Mają i Kurą :D


Jak coś to nie patrzcie na date bo data jest zła :)

Papa :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz