poniedziałek, 15 lipca 2013

Rysunki ^^

Cześć :3

Dzisiejszy dzień poświęciłam między innymi sztuce. Postanowiłam edukować się artystycznie. Mam nadzieje że po pewnym czasie, będzie mi coś w miarę wychodzić. Oczywiście nie rysowałam cały dzień bo byłam też na dworze z Magdą Małek i Kornelią Korzan. Mimo tego, że padał deszcz świetnie minął nam dzień. Jeszcze jedno zdanie o szkicu. Narysowałam coś w miarę prostego bo dopiero się uczę.


A to Rezultat mojej pracy:


Troszke się źle zeskanowało i wygląda to jak wygląda. Niby wszystko dobrze widać ale na żywo ten rysunek wygląda o wiele lepiej :)

Jak myślicie? Powinnam sie dalej kształcić czy sobie dać z tym spokój. A jeżeli powinnam dalej rysować to chcecie żebym dodawała moje szkice na bloga?
                                                     
                                                      Odpowiedzi piszcie w komentarzach :*



3 komentarze:

  1. Rysunek strasznie mi sie podoba, wiec uwazam, ze powinnas dalej rysowac <3 a swoje prace dodawac tutaj ;*

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko jak ślicznie *o* Ani mi się waż przestawać rysować. Proszę wszystkie swoje prace tutaj umieszczać ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne , że dalej rysuj ! ♥ Wstawiaj te rysunki tutaj :3
    www.nellyndsimon.blogspot.com

    P.S. Możesz usunąć weryfikację obrazkową ?: )

    OdpowiedzUsuń