sobota, 20 kwietnia 2013

^^

Siemaneczko :>
Dzisiaj byłam na dworze z Pawłem, Kubą i Kasią. Byliśmy na Orliku a potem skrótami przed moją salą gimnastyczną i w drodze skrótami zauważyliśmy najpierw zająca i zaczełąm go z Kasią gonić, a potem bażanta (Kasia myślała że to nie bażant tylko kura ale ok xd).

Ogółem dzień był spoko ;)

Przed chwilą grałam w LOLa na Rosyjskim serwerze na PVP, a teraz zamulam :)

Wczoraj:

Też byłam na dworze z Pawłem, Kubą, Kasią, ale jeszcze była Madzia. 
Byliśmy na klatce schodowej i jeździłam na sankach :D

Macie tutaj filmik z wczoraj:


Do jutra :*

1 komentarz:

  1. haha no to mieliście ubaw xd Choć na sankach - jak mi się wydaje - jeździ się zimą ;D

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń